prata inte med mig - jag är bakis!

maj gad!

fattar inte. en flaska vin
och jag bli kalas full och vaknar och spyr

så ont i huvvet och mår skit

efter mycket om och men så tog jag mig bort till P för att ta min söta dator till P för en undersökning
antog att jag hade ngt virus

och de kan man säg några gånger till...
maj dag!

P sa att han inte sett ngn som har så mycket virus.
de har tydligen spridit sig..
efter mycket om och men så fixade han datorn åt mig.. tog bara tre timmar!

sen koom H och hämta mig
lite svartis kanske... sötnos!

en tog H mig till bakis mat.. min nya favvis... SUSHI!
maj gad

nu vill jag bara lägga mig ner och vakna imorgon.. å himla trött... så trött så trött!

suck

imorgon blir de seriös shopping!
H ska jobba och H´s pappa kommer hem igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback