på tåget mot göteborg.. mitt andra hem

då sitter jag här igen...
jeeeij

är helt matt
tror att jag börja få högrefeber

tur att han tar emot mig ändå
imorgon sticker H´s pappa till tyskland i en vecka. så skönt de ska bli.. antar att vi ska ner till varberg med H´m mamma och va där under helgen.. ska bli så mysigt..
gillar hans mamma så himla mycket


btw .. min mobil är helknasig.. den funkade i morse när jag kollade hur mycket klockan va
men sen runt 12-ish så kollade jag på den igen och mobilen va heldöd..
fattar inte.. den ska inte va död nu!
den har ju precis vart inne på lagning!
så nu ska jag lämna in den igen,, AAAAAAAAAAHHH!


aja.. tur att jag hittade kvittot så jag kan lämna in de och ta de på garantin..

lämnat in den 2 ggr på mindre än ett år... grrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback