mamma och dotter surfar

nu sitter mamma och jag i samma rum och e inne på internet.
så skönt att jag har skaffat mig internet till min dator så slipper vi vänta på varann när jag väl är hemma


idag vaknade jag av att jag va sjukt hes och nu hostar jag och hostar
stackars mig :)


nu väntar jag bara på att klockan ska springa iväg och att de ska bli typ lunch dax för mamma och jag ska äta sushi...
jeeeeeeeij!

lääääääääääääängtar!
och imorgon har H lovat mig att vi ska käka de med..
skönt att han vill tilllfredställa mina behov ;)
som sagt. de e faktiskt synd om mig nu nr jag e förkyld

blir ju inte direkt som killar när de verkar som om de ligger på dödsbädden
tihi

ha de godt hej!


update:
skulle lägga upp foton men de gick ju så där.. grrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback