käkade på fin fin restaurang

igår när jag kom hem från jobbet och mamma hade slutat jobba på solheim så klädde vi oss fin fina och åkt in till stan för att käka på fridolfs.
oxfile, rödpätta och skaldjursspätt stod de på menyn för mig, mamma och pappa

egentligen va de meningen att min lillebror med skulle va med... fira våra födelsedagar.. men de sket sig visst...
han valde att gå ut med sina kompsiar..

aja

kanske blir ngt nu när jag och H kommer till halmstad nu när jag fyller år....

gott som tusan va de.
och dotterna bjöd alla på efterrätt... kostade skjortan de med.
men de va fint att vi ute med päronen..

sällan vi går ut och vi hade faktiskt trevligt...
inte farligt mycket tjafs;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback