hemligheten är ingen hemlighet längre....

från början ville jag inte att mina kompisar skulle få reda på att jag hade en blogg
pinsamt tyckte jag..

så när jag råkade försäga mig inför K så fick jag henne att lova att hon inte skulle säg att jag hade en...
K: Anna-Lena.. du skriver inte lika mycket resdagbok som du gjorde innan
(jag har vart iväg på kreta och i sälen och jobba och för att familjen skulle veta hur jag hade de läsa och se bilder.. fin fint tyckte jag.. men nu när jag inte reser längre så har de inte blivit lika mycket)
A: nej
K: någon som du skulle passsa bra att blogga då...
A: jag har redan en...
uuuuuuuuuuuuuuuuppppss

aja..

men nu vet fler om den..
i dont care any more:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback