första dagen avklarad... två kvar

kom till halmstad vid 10.00 igår och de va bara att ställa in sina väskor i ett förvaringsskåp för att sen ta sin in mot stan och jobba..

tur de att jag inte tvekade när de kom till att ta med mig min regn jacka för tro mig .. de behövdes

på väg ner till hemstaden så fick jag ett sms från H:
- de säger på radion att de ska bli sol i halmstad...

den solen kan de köra upp ngnstans för vi hade inte sol på hela dagen.. om man inte tar bort en timme runt 6 tiden.... de va bara regn regn. coh ibalnd va de som om himlen öppnade sig för ca 20 sekunder. stackars alla de som va tvugna att va utomhus...

idag är de min tur att stå ute.. hoppas hoppas hoppas att de inte regnar..

men de ska antagligen blåsa kuling idag 19km/s eller va de sa.. naaaaajs..

NOT

men efter igår så tog jag på mig en ordentlig förkyldning
typ
så nu ska jag ha på mig massa kläder kan jag säg. mössa och vantar för jag tänker då inte bli sjuk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback