en gorilla lös!

image476jag drömde en så himla konstig dröm i natt
vi va på Kreta (the island of my dreams)

tror att de va min klass..
fast ändå inte.. de va iallfall en massa folk
helt plötsligt börjar alla skrika

en king kong liknande apa kommer över bergen.
alla börjar springa fram och tillbaka...
men för en gång skulle så är jag lugn

jag vänder mig om till de jag är med som e panikslagna och säger lugnt:
-ingen fara.. jag har vart med om detta en gång innan (eftersom jag drömt denna drömmen någon annan natt)
jag vet precis vart vi ska gå dit apan inte kommer...

vi tar bilen upp i bergen..
och vi klarar oss

i drömmen frågade jag om man kunde kalla detta en naturkatastrof
och alla sa ja...

då har jag vart med om de två ggr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback