blaha blaha

1. Hur gammal är du om fem år?

28
MAJ GAD!! då e jag ju snart 30!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

så olika
Halmstad - Mamma
Göteborg  - H

3. Hur lång är du?

1,70
4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Mona Lisas leende

5. Vem ringde du senast?

Erika

6. Vem ringde dig senast?

Annie

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

"kan inte du hämta mig:) hi hi"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

gifta

10. När såg du senast din mamma?

för några minuter sedan

11. Vilken ögonfärg har du?

Mörkbruna

12. När vaknade du i dag?

8:30
varesig jag gått å lagt mig 22.00 eller kl 4 dagen innan
elt sjukt. !!!

14. Vilken är din favoritplats?
 stranden utomlands :)

15. Vilken plats föredrar du minst?
ett fängelse i annat land.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

göteborg

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Spökar, man under sängen och allmänt mörker
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
roliga kompisar

19. Hur stor är din säng?

160

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?

trosor..
22. Hur många kuddar har du i sängen?

6

23. Hur många landskap har du bott i?
bott? 3 kanske??

24. Vilka städer har du bott i?

Halmstad, rethymno, sälen
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

barfota
26. Är du social?

Ja de tycker jag nog att jag är

27. Vilken är din favoritglass?
Ben&jerrys!
29. Tycker du om kinamat?

Jomumma!

30. Tycker du om kaffe?

japp. de funkar!

31. Vad dricker du till frukost?

Brämhults apelsinjuice...

32. Sover du på någon särskild sida?

ja! på höger sida!
33. Kan du spela poker?

ja
34. Tycker du om att mysa/kela?

jaaaa

35. Är du en beroendemänniska?

Jo?

36. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
ochi - nej på grekiska

37. Vill du ha barn?

fy.. jag passar inte som en mamma.. kanske när jag börjar närma mig 30 år.. typ.. inte nu

38. Kan du några andra språk än svenska?

engelska.. ? kanman välja norska och danska?? lite grekiska?

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng?

bassäng ja tack=)

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder.. mat, resor.. you name it!

42. Äger du dyrbara smycken?

nja.. några iallalfall. va menas med dyrbart? för mig så kan ngt som betyder mycker betyda mycket för mig.

46. Sover du med gosedjur?

min fina stora nalle.. om jag måste sova själv så finns han alltid här med mig:)

50. Flirtar du mycket?

det händer. men bara oskyldigt..
51. Kan du byta olja på bilen?

Nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej

image570


Kommentarer
Postat av: Malin

svar: ååh, vad jobbade du med då?

Postat av: Malin

svar: kan tänka mig det :)

2007-09-30 @ 21:11:20
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback