bad gastein reunion!

håller på att titta igenom min väska över kläder som jag kanha på mig ikväll

ska hem till K och träffa många från Bad Gastein för två år sen
såå himla kul de ska bli!

några av dem har jag inte träffat på hur länge somhelst och vissa inte alls sen jag lämnade BG.
jeeeeij

kolla fotboll och dricka lite

Hade vart kul om H kunde hänga med
jag umgås ju alltid med hans kompisar även om jag inte känner dem så bra. bara för att jag vill va med honom coh lära känna honom för att H e en del av mitt liv nu och de är en del av honom

vill att han ska känna detsamma
men har tröttnat på att tjata
trött på att om jag tjatar så blir jag lika besviken varje gång.

så nu slutar jag med det
tänker inte fråga dig mer. du får fråga själv.

men K är en del av mitt liv. BG är en del av mitt liv som jag har i ryggsäcken. hade så gärna velat dela med mig....


nu e de slut deppat.
vi ska ha så himla kul ikväll!!! JEEEEEEIJ!!!


image405

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback