what a hangover!

va ute igår...
jag skulle ju upp och träffa en gammal kollega från kreta nere i helsingborg
va hos Nastasja igår. vi skulle bara käka och dela en flaska vin. de slutade med att de blev en liter var och efter de gick vi in till stan för att ta ett glas vin till :S

när klockan ringde vid halv 8 så kunde jag inte ta mig upp ut sängen.
låg och svettades
fötterna kändes som klumpar
annars mådde jag helt bra
men kunde inte röra mig överhuvudtafet

så va tvungen att kanselera.
tror han blev himla besviken
men kunde inte röra mig
helskumt

nu ska jag ligga i min säng hela dagen.. så där va..
men jag vill inte må dåligt
jag ska ta mig upp och hämta isbitar... sitta och suga på
mumma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback