sommaren 2007...

...var en toppen sommar
saknade fortfarande Kreta men jag har nog aldrig rest så mycket runt om i Sverige som jag faktiskt fick gjort nu i sommar! Aldrig vart på så mänga olika ställen i Sverige faktiskt.
Oftast brukar de ju bli att reser man så reser man utaomlands eller hur??

men jag har nästan aldrig spenderat mer än en vecka hemma i Halmstad.
Nästan aldrig varit hemma överhuvudtaget

jag saknar mina kompisar!
Men bäst var nästan när vi var på Öland.
När vi verkligen behövde en sommar efter allt regn så fick vi tre dagar på öland/Kalmar!
sol sol sol sol sol!

helt perfekt
fyrstjärnigt hotell
perfekt utgång med nära kompisar
massa sol
perfekt fylla
mysig hotellfrukost.
precis som utomlands med människor man håller av...
hyrbil fram och tillbaka..



image789

det kunde inte blivit bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback