shit pommes fylla

igår va en toppen kväll
H´s kompisar är ju bara hur ... aaah . går inte ens att beskriva.

de var verkligen en grabbförfest.
jag och cornelia och grabbarna

* med fotbolls tvspel..
(behöver jag ens säg att jag sög fett?? jag har spelat innan man de va för typ 3 år sen. 
jag älskar att tacklas men as.. verkligen AS dålig på att försöka göra mål :)

*pyramid spel med vin drickande

*och guitarhero
may I ad that it was the bomb!
hur kul som helst!
oc jag har blivit mycket bättre!!

ha ha.. sen hade jag och orrich lite fylle snack.
jag som är van vid att ha de med en tjej tog de med en kille istället

som vanligt gick vi hem tidigt.... men vi slutade när de va på topp!

bilder kommer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback