pricka av va som har hänt

gick igenom min blogg... såg att jag har hunnit med allt jag skulle ha gjort fram tills stöten i vinter

* midsommar -  ludvika
* kreta - S lovade att han skulle henka på... wiiii
* ludvika - en sommar utan att träffa favvo E finns ju inte :)
* Borgholm - finalhelgen på Strand e ju redan inbokad.. vi ska ha helt sjuuuukt kul.. gamla stöten kompisar!
* Göteborg -  och de ska ju hinnas med mer än en gång...
* Köpenhamn -  ska träffa nästan hela ligan från Båstad tiderna en helg
* S - förutom Kreta å Öland så har vi lovat att se varann innan augusti... ojojoj
* Stöten K - hon skulle komma ner till Göteborg för att träffa mig och H... de ska hinnas med..


så mna kan säg att jag har kreta kvar att besöka
men man kna säg att jag skiter i kreta och åker utomland ngnstans med H innan stöten så kan vi säg att allt är avklarat.
jag har verkligen rest runt i sverige somtusan i sommar
knappt vart hemma..
jeeeij
sen har jag fånga en mega gullig kille på kroken.. de trodde jag inte skulle ske..

*love*

Kommentarer
Postat av: therese

Låter bra, att du hunnit med att göra så mycket kul och det du planerat, dessutom träffat den där killen. Själv hinner jag knappt planera vad jag vill göra, vet att det tyvärr är lönlöst för hinner aldrig tuför det=(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback