nothing to do with my life right now :S

Ta 10 personer... (slumpar från msn)

1. Carro
2. chrissy
3. Mr H
4. Peet
5. Hanna

6. Sven
7. Nicke
8. Peter Ö
9. Fredrik
10. Fia

Har du pussat nr 9? ja
Vilket är det bästa minnet med nr 1?  när hon hälsa på på Kreta och festa loss med mig=)
När ska du träffa nr 4? tja.. när jag är mogen
Är nr 6 söt? de måste jag har tyckt.. någongång iallafall
Hur träffade du nr 3? på kreta när vi jobbade där
Gillar du nr 8? lite
Har du träffat nr 5 den senaste månaden? jo när jag va nere i Trelle. helt sjukt. de va inte ens meningen!
När såg du nr 2 sist? i vintras när de hälsade på i stöten
Har nummer 1 varit i ditt hus? japp. hon har sovit här en gång...
När är nästa gång du ska träffa nr 9? de dröjjer
Är du nära vän med nr 10? innan var jag det
Har du gått på bio med nr 1? nix
Vad pratar du och nr 7 mest om? gymnasiekompisar?
Känner du nr 3? ja.... inte så bra som jag borde..
Skulle du kunna ge nr 7 en kram? absolut!
Hur är vänskapen mellan 6 och 7? dom känner inte varandra alls! inte ens sätt kort på den andre!
Hur länge har du känt nr 8? träffa honom första gånge när jag guidade han och en kompis på kreta för 1 år sen ca
Har nummer 5 ett förhållande? nej.
Har du velat slå nr 10 i ansiktet? ja..
Hur träffade du nummer 2? när vi jobbade på Kreta tillsammans
Vem av alla är roligast? carro
Vem är du oftast med? svårt. är inte så mycket med ngn av dem. Peter Ö antagligen
Vem är mest högljudd? CARRO!! ha ha
Vem är tystast? nr 2. christine
När träffade du nummer 6 första gången? när ja ghade min praktik i Bad Gastein för snart två år sen
Vad skulle du göra om du aldrig träffat nummer 9 igen? de får bli som de blir
Vad skulle du göra om nummer 7 och 8 började dejta? skulle aldrig ske. Nicke gillar inte sånt! ha ha

Kommentarer
Postat av: bownii

Svar: Tack! ja såg den när ja var i england,i en liten botique. Bad en vän skicka en till mig.. :)

Postat av: Sabrie

haha =) trodde det bara var jag som glodde på henne extra mycket på oth! Hon är verkligen speciell.
Jätte vacker.

2007-10-02 @ 20:13:10
URL: http://p0rslindockan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback