kärlek.. från botten av mitt hjärta!

va inne och kolla på lite olika bloggar och hittade en blogg av en resedelare.
jag blev riktigt varm om hjärtat.
nu kan jag inte annat än å bara längta tills jag och H åker om en månad.

kolla in hur reseledarena agerar
kanske till och med stöter på gamla kollegor från min Kreta tid.

image678image679
image680
image681image682

men nu är de bara en månad kvar. en månad kvar till sol sol sol sol sol !
detta objekt som jag antar att vi alla har saknat denna sommar

nu är bara frågan vart vi ska ta vägen. vi har inte riktigt bestämt oss vart vi ska åka
Marocko?
Kanarie öarna?
Egypten?


de åter står bara att se

Kommentarer
Postat av: Sofia

I vote for Greklaaand! tänk kalksten, azurblått-vatten, Retzina & fetaost.... skulle inte banga nånsin

Postat av: Johanna

Testa Egypten=) Det tror jag på!!

2007-10-08 @ 19:52:28
URL: http://lundinjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback