kändis på SJ

min pappa ringde och prata med SJ för ett tag sen för han gillar inte att beställa via internet
 efter ett tag så sa hon på andra sidan linjen
- jaha.. då e Anna-Lena er förmyndare ifall ni inte betalar...
- ööhhhhh  hur vet ni vem hon är?? (pappa)

man kan säg att jag har åkt mycket tåg fram och tillbaka de senaste halv året !
de vet vem jag är.. jajemänsan!
tackar och tar emot

jaaaaiks!

104196-694104196-693104196-692104196-691104196-690

det är bekvämt
man kan sova
äta
plugga
surfa på internet
titta på film
läsa

visst de kostar ibland lite mycket men det är mycket bättre för naturen
jag har blivit PRIOmedlem på sj.
tror inte att jag kommer tjäna så mycket på det men det är bättre än inget alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback