helsingborgs turen i bilder

104196-723104196-722104196-721104196-719104196-720

jag va i Helsingborg för någa dagar sen för att hälsa på en gammal "kollega" från kreta.
han tog sig från köpenhamn coh jag åkte från halmstad. perfekt att mötas på halva vägen

vi tänkte att vi skulle leka lite turister så ville se museum trädgårdar ... what ever
de slutade med att vi käka massa. precis som på kreta.

käkade grekiskmat
och sprang runt på väla.
hur härligt somhelst
va på IKEA för andra gången i mitt liv. så nu har jag tillbringat 30  (2 x 15) minuter av mitt liv i IKEA.
he e.. de blir säkert längre stunder en annan gång


sen hittade jag en Apollo butik
blev överlycklig.
han är en fritte guide (fritidsresor) men jag kommer always be an apollo guide!





Kommentarer
Postat av: therese

Reseguide låter ju hur kul som helst, känns som man måste få ut mycket av sitt arbete?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback