en ny kamera... jeeeeij

äntligen vågat skaffa mig en ny kamera
de andra två jag hade söp jag bort

Kamera nummer 1:
lämnade jag kvar på bussen en sommar
när jag skulle till Måndagsklubben i Tylösand, Halmstad

Kamera nummer 2:
fråga mig inte när den försvann.
någongång på Kreta.
Kanske antagligen när vi åkte till Heronissoss och festade loss I kretas party stad
bara det att jag inte kommer ihåg att den försvann.

nu har jag äntligen vågat skaffa mig en ny kamera.
ett år senare.

999:- för en 7.2 MP kamera.
Media Markt har 1 års jumileum.
hur billigt som helst!
jag har verkligen lovat att jag inte ska supa bort den.
vill så gärna ta med den ut. men vet inte om jag vågar.

får se. . .

men nu kan jag äntligen fota ordentliga kort igen. och inte med min mobil kamera..
jeeeeeeeeeeeeeeij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback