dagens hiss och diss

kom på att jag glömde dagen shiss och diss:S
här kommer den


Dagens

  Hiss:
en bra blivande svärmor.
de som känner mig vet antagligen att jag har sjukliga besvär när de kommer till att lära känna killens mamma eller pappa. jag får krupp och vill helst bara låta de va. jag har haft fantastisk tur i mina dar när de kommer till sånt. och de hade jag nu med H´s föräldrar med. jag lärde känna dem innan jag och H fick tanken på att tycka om varann mer än va vi gjorde.. Hon är bara toppen!!


  Diss:
sex.
varför måste de va så skönt?

Kommentarer
Postat av: therese

Haha, att dissa sex för att det är skönt var något nytt=) Ah svärföräldrar - känns som ett otroligt jobbigt kapitel.

Postat av: Sabina

Hade spex foto med klassen och jag fick vara cirkus direktören :)

2007-10-08 @ 11:57:39
URL: http://ssabinam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback