shopping med mammsen

idag har vart en riktigt härlig dag.
kvalitetstid med mamsen!

vart i stan lite. meningen var att vi skulle leta efter snygga byxor till henne.
men hittade rät mycket till mig med. lagom billiga

sen måste jag ju inhandla lite saker till min lägenhet i stöten
den fick jag ju inte glömma.
hur konstigt de än låter så kommer jag faktiskt att sakna mina päron
är ganska så avundsjuk på att de ska åka till Pinguinerna.

de mailade oss från de hotelletdär vi alltid bo och frågade om vi ville komma på deras VIP fest. 
bara för att vi är VIPar som kommer dit och bor i iallafall 2 eller tre veckor varje år. 
FUBBIGT!
jag vill med gå på VIPfest och de rika människorna

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



  anyway
min fina klänning jag köpte idag.
blev totalförälskad vid första ögonblicket.
kunde inte sluta tänka på den
blev så kär i den att till och med mamma såg kärleken mellan oss att hon smittades och köpte en med
hahahahahahah!

image870image871

Kommentarer
Postat av: Emily

Jättefin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback