Semesterns hiss och diss


eftersom de har vart en veckas semester från datorn och internet så har det inte blivit så mycket hissandes eller  dissandes.
här kommer det en sammanfatting av Hurghada 2007 i form av hiss och diss :)

  hiss:
va behöver man säg egentligen när man har vart en vecka i ett soligt land tillsammans med en av den man håller av mest???
men om jag tänker tillbaka så:
*värme
*simmar med delfiner
*sphinxen
*träffa gamla kollegor från Kreta (vinkar till marianne, fabbe och ekonomi Jörgen)
*slappa
*sola och bada
*god mat
*romantik
*historia
*se nya saker
*lära sig nytt
*kultur
*PALMER
*båt på havet

asså.. jag kan hålla på i evigheter
mycket lättare att säga de som va dåligt för de e inte så mycket



 diss:
*ni skulle bara ha träffat vår guide till Kairo
 *resan fick mig att sakna guide livet igen.
*kunde vart liiiite varmare
*de jobbiga egyptierna.... kåtare människor får man leta efter!

men tråkigast av allt.

*vi är hemma. jag hade kunnat stanna kvar längre. de va så mycket jag inte hade sett... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback