punktlista - lördag

  • duscha
  • platta med nya tony and guy plattången <3
  • låta H få plugga lite
  • hälsa på H´s mamma och visa kort från resan
  • Lisebergs julmarknad!
  • sverige matchen.  SÅÅÅÅÅÅ SPÄNNANDE!  hejja hejja!
  • se två avsnitt av prison b. samt ett av heroes som vi missat under Egypten vistelsen


 

en händelserik dag. sen måste jag komma på ett sett att ta sig ner till Halmstad med. har två fete väskor
(jag har köpt en ny - igår va värsta shoppingdagen eftersom jag har fått mer pengar på kontot än jag trodde. det är så mycket jag behöver till Stöten :) längtar som tusan. 9 dagar kvar)

Kommentarer
Postat av: Carro

Mjo det hade vatt bättre än det blivit 1-1 som jag skrev i min blogg. Attans Sverige =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback