förfrågan

104196-892

ibland undrar jag varför jag skriver här egentligen
har alltid gillat att skriva på nätet

innan detta så var det resedagboken.
lätt för folk att hitta och så de vet vad jag håller
hus eftersom jag sällan är hemma.
när man säsongar så träffar man människor
från hela Sverige. och ibland kan det vara lite svårt
att höra av sig till alla. men här kan de som vill veta
vad som händer med mig lätt hålla koll på mig.

det är så många som skriver att de skriver i bloggen
för sin egna skull. visst är det helt ok. =)
fast jag skriver för mina vänner och min familj mest
lite kul läsning och så får man reda på vart jag är
och vad jag har för mig!

och hoppas på att jag lämnar ett fotspår i deras liv...

... preis så som ni lämnar fotspår i mitt :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har iaf ditt fotavtryck på mej.. :)

2007-11-29 @ 22:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback