min dag i varberg

kom till Varberg runt 9,38.
där satt han å väntade på mig.
hela huset låg å sov :s
de kändes faktiskt lite pinsamt att jag kom när alla låg å  sov. men men ..
hans mamma vaknade efter ett tag å de vaknades frukost.
riktig hotell frukost kändes de som faktiskt. sikken söt mamma
vi gick för att väcka hans kompisar som vart där.

sen blev de bara två kvar,
jag och han.
hans kompisar stack tidigt och hans familj åkte tillabak till gbg.

kollade på massa heroes å grillade.
mysigt.

vet faktiskt inte riktigt va ja ska säg. vi satt/låg å mös i soffan.
när vi åkte till affären "höll" vi hand.  jätte mysigt att va med honom
vet inte riktigt vad vi gör. kanske lika bra att vi fortsätter som vi gör. vill inte förlora det vi har. det är unikt. tänk om
vi kan hålla på så här utan att någon blir kär och bara mysa ihop.

men känner jag mig själv så kommer det blir jag som får skit å blir kär:S
hoppas inte.
vem vet. vi kanske ses snart igen.
pratar nu på msn.... =)

tihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback