gammal kärlek rostar aldrig.... eller?????

                                               

ska hem till honom nu
varje gån gjag ser honom spela blir jag så sjukt stolt!
han är den som jag ALDRIG kommer sluta att älska.
 vet att jag gjorde mycket dumma saker när vi va tillsammans.
och hade jag kunnat ta tillbaka det så hade jag mer än gärna gjort det.
dryga 2 år tillsammans.
jag älskar honom och han säger iallafall att han älskar mig.

skönt att vi kan umgås iallfall

gick igenom alla sms ja skrev ner när vi va tillsammans. alla saker som jag fått av honom som jag sparat.
vi va verkligen perfekta ihop. vi bråkade aldrig nästa (kanske va dåligt för vi utveklades aldrig som par då)
emn vi hade de verklgien så bra.. tills de hände som inte ska hända...

aja... får e om tiden löser alla sår....


kanske vågar lita igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback