fika i regnet

innan jag träffa Tina så gick jag förbi Moon i Halmstad. de ska ha modevisning imorgon som jag har fått gratis biljett till.
ska bli så spännande att se. va fint de har gjort det där inne :)
 jag och Tessie ska går dit.




jag och Tina gick förbi ett cafe och började prata gamla minnen och vad vi har gjort under de senaste åren som vi inte setts.

vårt gamla gäng.
kom fram till att jag inte riktigt är inkluderad där längre.
känns lite konstigt. hon prata massa om den semester de prata om att de kanske skulle ha. inte ens en fråga om att jag kanske kunde få åka utomlands.
suck

aja.. man växer alla ifrån varann
vi som va så taighta under gymnasietiden
vi gjorde verkligen allt tillsammans.

lika bra att jag faktiskt flyttar här ifrån
finns inget att hämta här ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback