trött i ögat

det har faktiskt vart en händelserik dag idag.
jag som klagade över att de va jobbigt att va kvar i halmstad för att de inte händer ngt här..=)

men i morse va jag ute och gick i en timme .. ca 1 mil *klappar mig duktigt på huvvet*
fram och tillbaka till Tylösand..
samma sak gäller i morgon.
så borde lägga mig. jag ska va uppe vid 10 å gå.. yaaajks!

sen åkte jag in till stan för att träffa Majki... vi stack hem till en gemensam vän för att kolla på film.
det blev  Music and Lyrics med Mr Grant.. helt ok



trailer till filmen

efter den filmen blev vi tvungna att gå å hyra Notting hill.
så sjukt bra film! spike är ju inte riktigt klok. satt å skratt hela tiden nästan. och vi kunde många repliker hela tiden



innan jag går å lägger mig vill jag bara säg GRATTIS till min favorit uppe i gbg!
hoppas att du haft en toppen födelsedag!
love you sweety!


nu är de inte lång tid kvar tills jag ska börja jobba på stena. de e bara imorgon kvar..
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!. lite nervös faktiskt

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback