motivations motion framför datorn



efter som jag jobba sent igår så somnade jag inteförrän halv 4.
kunde verklige inte somna. har verkligen vänt på dygnet.. och de kommer inte bli bättre sen när jag jobbar för stena.. då slutar jag halv 5 på morgonen.. lika bra att vänja sig kanske.. iallfall tills de e slut med stena...

de va ett helvete att vakna i morse kan jag säg iallfall...
hade satt klockan på 9 bara för att jag skulle ut och springa innan jag sticker idag

japp de e sant. gbg igen.. vart hemma i två dagar och nu sticke r jag igen. har inte så mycket å hämta  här hemma.. har någar få kompisar kvar. men ska ändra på de. nästa gån gjag e hemma bli de rajtan tajtan=)
M komme rhem från sthlm å kanske kan träffa flickorna om de e hemma. å min favvo pojke här i Hstad med kanske:)

fast nu måste jag ut och springa
på mitt schema idag står de motion.. jogga 10, gå 2, jogga 10..
hur svårt kan de va??
suck
måste bara skaffa mig lite motivation...

ha de godt haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback