vilken frisyr?? lockigt eller rakt?



plattat klart håret för kvällens jobb

kommit hem nästan enbart för att jag måste jobba...
å tänkte scrappa lite med..
framkallat så mycket kort att ja ska ha å leka lite nui veckan

H ska till varbegr imorgon så antar att ja ska dit.. emnkask einte förrän på torsdag. han måste få leka av sig lite med sina kompisar....=)


hur ska ja ha de? lockig eller platt??
man ser i och för sig inte så bra på de lockaiga kortet.. min mobil kamera e inte de bästa... :S


Kommentarer
Postat av: Anna

Lockigt för busig look... Rakt för mer stylish. Beror på vad du är ute efter =)

Postat av: AL

Anna:
smart... de e faktiskt sant.. de blir lite mer busigt med lockigt. har lite svårt att hålla de som jag vill bara när det blåser ute.. blir mer ruffs när jag ska ut i blåsten:S

2007-07-03 @ 01:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback