veckan på Stena Nautica som gått i bilder

2

Mina två jobbar kompisar i förådet. En av dem finner ni i lådan... så gör vi när vi inte har ngt å göra... tihi

34

en kollega fick ett paket och brev på posten.. tihi.. kunde inte låta bli å skratta...

56

visst är de söta. min roomie och en till i reataurangen hängde upp ballonger till mig. vi hade sjukt mycket å göra i helgen att de tyckte synd om oss och kom med kakor och underhållning=)



 

min måne igår....


vilken söt liten ananas... inne i vår mäss. dekoration=)



sitter å väntar i varbeg på perongen 07,00 på att tåget ska komma.
bara flög av båten.

hade ingen aning om att man kunde ha träningsvärk i fungrarna.. har så ont. kan knappt skriva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback