vända tillbaka dygnet någon??

jag kan verklige inte sova..
jag e så van vid att jag går å lägger mig vid halv fem på morgonen på båten.. och nu kan ja inte sova. e inte alls trött

har i och för sig legat å sovit hela dagen nästan.. men ändå....

ja just de...

jag kom på en sak!
jag ska jobba för solhem cup
asaballacollt eller hur?
min systers mamma (vi har bara samma pappa med de e toppen de med) tyckte att beskrivningen passa mig perfekt och ja fick jobbet. cooooooooooooooooooooooooooolt

så på torsdag ska jag börja.. å några dagar till..
annars så kommer jag jobba under tävlingen med..

någon skulle ju bara våga fråga va solhem cup är för ngt..
enyway... stor golftävling som tylösands golfbana har han om . grymma spelare kommer att vara där.
även om jag har lagt av med golfen så kommer de faktiskt att bli himla kul.
kan va bra att ha på sitt CV eller hur???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback