somnar stående

sjukt trött.. nue de bara 1½ timme kvar tills mitt pass för dagen tar slut.
och nu har jag inget att göra. ..
antingen ank jag välja att gå å lägga mig .. fast de vågar jag inet fastän de sägs att man kna göra de om man itne har ngt å göra.. kan ju va vaken i ngn halv timme till. sen tor jag verklgien att agj somnar stående.


vart vaken i snart 24 timmar


my gad!

fick söta sms igår ... av en som jag vet att jag inte ska göra så med igen..

aja
 livet e till för att lekas...eller leva

what ever:)

Kommentarer
Postat av: k

what!! tellmetellme!!! åker till västervik o söte pojkarna på fredag! ska bli så skoj :) sen nästa helg när du är i gbg har johanna födelsedagsfest. su u know! :) puss

2007-07-25 @ 23:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback