säkerhetsövning

hade de igår..
åket livbåt å drog upp människor som låg i vattnet..
tervlit...

nu jobabr jag mer humana tider. 12-01,30
känna lite bättre..

för er som bor i gbg och läser så komemr A-L till götebrg på tisdag.
ser fram emot fest hos J!
hörde att AT coh pojken skulle var med då...
kuuulöl. nästan hela tjejligan!

K - jag har givit honom en sista chans. men skulle de bli problems så vet jag ju att du alltid finns. 5 personer i er lägehet är ju lite onödigt om vi kan dryga ut de;)

men ser farm emot fest

inne på min tredje sista dag. går ava måndag morgon efter mycket om och men.
sen blir de måndagsklubben tillsammans med kollegan som vi firade i lördag..

har lite kort från övningen som snart kommer upp på internet så fort jag kommer hem... wiiiii


en timmes rast.. va fan kan man göra på en timme??
inte träna, int äta (för vi har middags rast om en timme igen), inte sova....

aja... blogga lite och sen vandra vidare på internet...
kanske köpa lite sprit=)'

pappa fyller ju snart år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback