regn regn regn.. å bitterhet




suttit uppkopplad hela dagen nu.. sjukt tråkigt. ltie orolig för att de ska regna så mycket att jag inte kan komma någonstans imrgon bitti när jag ska till vbg och stena line.




mons va riktigt sugen på ågå ut. riktigtledsen och stog bara och längtade ut hela tiden. emn han vill itne vara blöt de vet vi ju om så han fick näja sig med att titta ut...



när vi skulle packa in alla saker i bilen.
H skulle hem och jag skulle bli skjutsad till stationen (H´s mamma sa att jag gärna kunde stanna kvar. de ville jag så gärna med bara de att jag va tvungen att ha paserkort som låg kvar hemma så va tvungen att åka).
mons bara stod å tittade på oss med stora ögon oc tänkte säkert ut en plan då han kunde springa ut när dörren öpnade sig.. så han fick åka upp på gareroben medans vi lastade in väska efter väska..

men han gillade de.... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback