på väg till grenå med Stena

nu sitter jag på båten coh har rast.

´behöver jag ens säg att ajg va lagom trött i morsen är jag gick upp vid kl 5 på morgonen för att ta mig ner till grenå??
specieltt efter som de blev serious fram tillhalv 2 i morse 
more singel then ever nu...

kanske bäst. va vet jag..
emn de gick fint iallfall..

nu har jag rast farm till midnatt å sen ska jag jobba farm till halv fem imorgon bitti. mindre sugen emn men
julle kommer på båten på ferdag. de ser jag fram emot. hela helgen tillasmmans. wiiiiii

känns lagom ensamt nu.
sist jag va här så va J här och hon e ju pratkvarn nummer ett å de gjorde ju att jag fick lära känna så många fler. och de som jag lärde känna jobbar den veckan jag itne jobbar. så nu e de bara att vara så där socialt igen..

orkar bara inte.. längtar hem.. eller till götebrog. till mina vänner..

men de lär ju bli bättre när jag lär känna de andra.

tagit bilder emn kan itne lägga in dem på den här datorn.. så får la fixa de när jag kommer hem.



här ute på havet är de iallfall strålande solsken. så ajg ska gå ut på soldäck och sätta mig... de blåser som tusan emn de e skönt att se solsken igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback