min helg i gbg

                                                                                    

precis kommit tillbaka från gbg... ( bild e på H´s lägenhet. andra balkongen till vänster... sååå mysigt!)

my goood
never more aolkohol ..
jag fattar inte att jag inte lär mig.. jag tål ju inte sprit.. de vet jag ju om .. varför förstätter jag

jag fick lova H att jag skulle hålla mig från sprit nästa gång vi festar. de va inte första gången som ja blev så där full
fick kämpa med att inte ligga ör mcyekt vid toastolen igår. never more

de e tom att jag får lite ångest faktiskt:S

men sjukt glad att juliaå hennes galna syster kunde va med. underbart kul på förfesten ialflall. sen e de tomt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback