maaaaj goooood!

precis kommit hem från jobbet

satt i nästan 3 timmar och stirrade ut i luften
satt och messade med lite kompisar..... -  så att de inte skulle synas så klart

och så kommer de fram några ändre män. senare förstår jag att de va en son och en far med en kompis.
de finns många MAJ GOOOD i denna berättelsen!

1. sonen (45år kanske??) spelade bort säkert 10 000 kronor!
2. sonen kallade sin pappa dum i huvvet MINST 50 ggr. och jag skämtar inte . han var så himla elak å skrek så att alla hörde de.. försökte få honom att sluta men pappan verkade inte bry sig. de va la fulla kan ja tänka mig...
3. kompisen som vart med kände jag igen. efter mycket om och men kom vi fram till att han satt med i styrelsen för HBK. och vi började prata om favvo P. om när han skulle ställa sig upp och presenstera mig för hela styrelsen, spelare samt flickvänner. sen fick jag lyssnapå hur bra P är.. (som att jag inte redan visste de :))
4. på en MÅNDAG!.. EN MÅNDAG! spelade jag in över 9000 kr.. de gör man ju knappt på en helgdag.. helt sanslöst sjutk asså!

aja.. nu ska ja sova. själv.. itne alls sugen på de. saknar dig H...

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback