kajaka någon??

de va meningen att vi skulle padlda kajat idag eller kajta (stavas de så K?)
men K ringer 11.20 och säger att de blåser för mycket..

kande blåsa för mycket???

i know nothing!



just nu sitter jag .. fortfarande ganska snurrig i bollen... (fattar inte... beställde jag så mycket när vi va ute? borde kanske logga in på SEB och se hur mycket jag gjorde av mig igår :S

alla andra ligger å sover.. va fasiken!
klockan e ju snart halv ett??!!

å andra sidan så somnade jag halv 5 imorse.. coh jag vet om att de hade efter fest här lite längre.. så de e kanske inte konstigt att de sover


fast nu tände K sin lampa i rummet... skööööööööönt
någon att prata med :)

ha de godt hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

d stavas Kite :) o ja!! blåste tok mycket idag o byigt- vi hade blåst bort! C var nere o vindsurfade i varberg, men han hade fått ge upp pga vinden. fick simma efter bräda o segel efter att ha blivit avspolad.o då är han ändå riktigt bra. blir en annan gång! puss

2007-07-08 @ 19:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback