hunny!!

snart kommer favvot hit.. en av alla favvos..
karin från stöten!!
bara en timme kvar tills jag ska hämta upp henne!
ska bli så skönt att träffa lite normala människor (inget illa mot dig K.. du vet att jag älskar dig)
orkar bara inte vara med H längre... skönt de ska bli att ha en tjej 24 timmar/ dygn som man kan snacka med=)

inte träffat henne sen hon lämnade mig i stöten. snart 3 månader sen.. helt sjukt.. fast snart får jag träffa henne igen. i cant wait!!

du och jag mot världen igen!

Kommentarer
Postat av: karin

heej baby!
haha!nu först har jag hittat hit :D har letat efter dig, men gick inge bra alls,hittade nån konstig anna-lena bara.men din secret is safe med mig!snart kommer du hit! yes.jag jobbar på det bra själv, bara jag inte är odräglig när ni kommer *ler* älskar dig. puss

2007-07-07 @ 19:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback