hemma från en vecka på havet

då har man till med fått ett kort så man kommer in överallt på stena Nautica.. assaballa coolt som en gammal vän en gång i tiden sa till mig....
 

man känner sig faktiskt ganska viktig när man går runt med den. måste ha mig den även om jag är ledig just utifall att de skulle vara så att någon undrar va jag gör på de delar av båten som bara de som jobbar får vara på.. e ju bara sommar anställd så de e ju klart att alla inte känner igen alla...
men coolt iallfall att gå runt med.. tihi



varberg-grenå

tänka sig att de ska vara så kul å jobba på en båt. längtar tills jag får komma på igen.
terivs riktigt bra. synd bara att Julia inte kunde jobba på min vakt. like her alot. kul å ha dig ombord kompis:)

slitit häcken av mig denna vecka coh nästa kommer att bli ännu jobbigare tydligen.. aja.. what the heck.. de e rena träningspasset ju=)

men de e de värt.



fanastisk utsikt ibalnd. de har verkligen vart fint väder på båten. så fort vi kommer till Dk så hade vart sol och fin. men när vi närmar oss VBG så kommer de dåliga vädret.. galet. men emn nu ska jag inte klaga. det hart varit fint väder nu 3 dagar i rad. böjar ju nästan bli bortskämd=)


detta är min hytt...
sov på nederslafen för jag e för rädd att jag ska ramla ur om jag sover på överslafen..

delade med Tessan å Julia. de e faktiskt itne så farligt att sova två samma hytt. om man bara kan få de att fungera så... ochde tyckte jag att vi gjorde...=)



här har vi henne.. stena Naurica...!


ute å solar




vi har haft nicke ombord på båten nu i några dagar=)
hur kul som helst. han har verkligen gjort succe på båten hos barnen...

vill tacka H för att du ställde upp för mig i måndags morse..  hämta upp mig halv 5 påmorgonen för att jag skulle få sova innan ja va tvungen å åka hem å jobba..
ibalnd e du verkligen guld värd;)

bada coh sola och läste hale dagen. och du lät mig sova med... gullrumpa.
vi kan nog ha de som vi hade de innan vi började krångla till de..
du e verkligen en av mina bästa kompisar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback