födelsedagsbarnet i varberg



A från jobbet fyllde år i fredags så jag och H köpte en flaska Mintu som antagligen va ganska bra för han verkade bli himla glad... eftersom jag har haft himla konstiga fyllor på sistonne försökte jag dricka med måtta. de resulterade i att jag inte alls blev så party sugen. va inte ens sugen på å dricka sen efter förra fyllan så jag dagen efter bara stog och skaka och inte ens kunde stå upp.... :S

hhihi.. mn tur att H kände samma som mig för vi gav upp unt midnatt och tog oss en halva pizza för att sen dela en taxi hem ...




so serious!


steph från stöten ringde mig mitt i natten
danska
guide från team benns.
århus tjej

hon ville komma å besöka mig..

why not

 på tal om århus..

K - kommer du ihåg att jag prata om min dansk i århus från kreta?
han kommer till halmstad om 2-3 veckor...
maj gad!

i don´t really know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback