tar tillbaka allt - vad e julkänsla egentligen

suck

de har vart en hård jul
ingen aning vad julkänsla är what so ever

vad e de förresten???

min jul brukar bestå av 30 grader sol
tillsammans med mina föräldrar
svettandes liggandes på en strand i bikini
bara mysa med föräldrar och slippa julstress.

när jag väl är hemma så är de iallfall mer släkt och stress men mysig jul

går inte ens att beskriva denna julen
nästa gång någon frågar mig vilken årstid jag tycker om bäst så e de sommaren.. med massa sol!!

you ha ve no idea


MAD
sorry att jag inte hört av mig.
hade vart toppen att träffa dig under julen. men de har vart koas.
och då menar jag skit. BOKSTAVLIGT!

Kommentarer
Postat av: MAD

Men du, det är hur lugnt som helst! Jag kikade ju förbi idag en snabbis i alla fall och såg att ni verkligen hade fullt upp i Repan era stackare! Men vi får festa lite snart!Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback