snön kanske kommer ändå

innan jag och H stack ner till Göteborg så kommer de faktiskt ett lager med snö:)
så vem vet. det kanske blir massa snö innan alla gästerna kommer???


image927


tillbringat min tid med Linis idag.
gått runt lite på stan och shoppat lite krokar som jag ska ha hos mig.

tycker inte alls om att vara så fattig.
jag har för att vara exakt 88,50:- i fickan i form av en-kronor, femmor, tior samt en tjugo-lapp.
jaha ja..

H ska plugga idag.

hur glad som helst att Linnea så gärna ville ha sig hos mig att jag fick ett hundra kort med restbelopp på så att jag kan ta mig till henne så jag slipper vara själv:)

du är toppen!!

så ju ska jag bara in i duschen och sen sticka till henne vid 7 tiden..
Mons är lite ledsen så ska mysa lite med honom med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback