hur dum är jag - egentligen???

Snodde en lista av min gamla granne Loiset.
tyckte att de skulle va spännande att se hur knäpp jag egentligen är

hur ofta som helst skrattar åt mig...
sällan de faktiskt skrattar MED  mig :S

måste börja skärpa mig
I KNOW!!


Hur dum är du ?

(x) Tuggummi har trillat ut ur munnen på dej när du pratat
( ) Tuggummi har trillat ut ur munnen på dej när du INTE pratat
(x) Har gått in i en glasdörr
(x) Du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) Du har tänkt på nått som fått dej att skratta , och därmed fått folk att titta konstigt på dej
Summa : 4

( ) Du har sprungit in i ett träd
( ) Det är möjligt för dej att slicka dej på armbågen
(x) Du testade precis om du klarar det
(x) Du har trampat på ditt skosnöre och trillat/ramlat
( ) Ditt hår är/varit blont
( ) Folk har kallat dej långsam
Summa : 2

( ) Du har råkat tända eld på en sak flera gånger
(x) Du har nån gång somnat på en lektion
(x) Du kan ibland berätta om något och sen glömma vad du pratade om
(x) Folk skakar ofta på huvudet och går ifrån dej
(x) Du använder dina fingrar när du ska räkna enkel matte
Summa : 4

( ) Du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre
( ) Du gör detta testet när du bör göra något viktigt
( ) Du har satt på dina kläder bak o fram och ut o in utan att märka det
(x) Du har letat överallt efter något som du har i fickan eller i handen
Summa : 1

(XX) Du råkar göra sönder väldigt många saker
(x) Du har trillat av stolen då den står helt still
( ) Du använder ordet "eeh" väldigt många gånger om dagen
Summa : 2

18 eller MINDRE betyder att du inte är dum !

12..

pust!!!!

sluta då att skratta åt mig.
jag är faktiskt en ganska så allvarlig person!.... ich!!

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Har du åkt iväg från alla dina kläder?? :)

Postat av: Loiis

haha jaa va tokigt de kan bli:D

2007-12-17 @ 15:36:29
URL: http://loiisans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback