ankomst/avresedag

idag e de fullt hus i stöten!
nästan fullbokat!

ska bli så himla kul!
äntligen kommer de lite folk
och vi ska ha på oss tomte luva på receptionen med
ha ha

många tycker de e onödigt men hur mysigt är de lixom inte med jul

skit i alla julklappar tycker jag
julen är om att ha de fint och mysa tillsammans

så de så..

lla som tycker annorlunda kan ta sig .....!

så de så

what ever

saknar alla mina kompsar
så härligt att veta att de är så många som kommer upp...

på torsdag kommer de två sällskap upp.
bokade deras stugor inatt:)

på söndag kommer Eri coh månsan.. å firar nyår med mig:)

och den 9 så kommer en guidekollega från apollo/kreta

cant wait!!

jag har inte riktigt bokat stuga åt dem än. vi ska vänta tills 5dagar innan så de får rabatt
när jag har gjort de kan jag berätta. vågar inte hoppas för mycket men de verkar himla säkert



ha de godt hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback