andra dagen i en väst och minus grader

när man går upp på morgonen och tittar ut för att se vad det ska vara för
klädval idag då kan man ju alltid tänka att om det är fullt med snö
ute så betyder det att det är ganska kallt.

hmmm.....
det tyder på att jag iallafall inte har tänk mycket alls när jag tittade ut
och såg att det tom var underbart blå himmel.
blå himmel i fjällvärlden är ganska så br när man är beroende av snö.
klar himmel betyder att det bli kallare.
sjutk bra i backen asså...

jag visste att  jag skulle ha brandutbildning UTOMHUS
jag visste att vi skulle GÅ hem ca 2 km
jag visste att det skulle va sjutk kallt.. speciellt om det är klar himmel!
jag visste att det var runt -6 på dagen coh att det betyder att det är kallare när solen gått ner


ha ha ha ha

trots det så tar Anna-Lena på sig en väst och inte mindre varm tröja när hon går till jobbet.
sjukt konstigt....

fast inte när man tänker att det är min hjärna vi pratar om  .  . .

den har en tendens att inte riktigt tänka som andra

resultat:
hela kroppen kändes som om den hade tusen nålar i sig när jag gick hem.
kunde relatera till de stackarna om frusit ihjäl när titanic sjönk.

stackarna!!! verkligen!


image915

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback