vuxenpoäng på öland och kalmar!

jag och H bara titta på varann

j*vlar

vilka vuxen poäng vi har samlat på oss!

borgholm slott
kalmar slott
norrvikens trädgårdar

alltid velat se borgholm slott och när jag insåg att H inte protesterade så stack vi dit. helt prisvärt. 50 k!



efter att vi kollat in läget i ruinen och jag  glatt delat av mig av mina kreta minnen så begav vi oss mot Kalmar.
mötte upp E och M och spela minigolf



man kan typ säg att jag kom 2a

efter de blev de grilling. M gjorde sina pärlor till biffar (grekiska biffar med maaaassor med vitlök)

dagen efter blev de kalmar slott. ganska mycket vuxen poäng. vi gick till och med på en guidad tur. kul!
kreta minnen igen.
kul de är med slott och vilken utsikt! lagom prisvärt. 75 k!



sen sola och bada vi innan hem färden mot halmstad.

innan vi åkte hem från halmstad så åkte vi inom Båstad. vart ju tvungen å visa en av mina favvo ställen då han bara vart där när han har vart full.. å min favvo skola!
aldrig tänk på va de kosta att gå in på norrvikens trädgårdar. jag har ju bara strosat in varje dag utan att behöva tänka överhuvudtaget. så jag gick fram till kassan och tänkte inte merpå de.. men sen när han sa 90 kronor kunde jag inte annat än å gapa! maj gad!!!!

90 kronor!

aja.. skämdes lite eftersom jag ddragit med mig H men han sa inte så mycket. de va lungt. men lagom pinsamt. för en trädgård. trodde de skulle va typ 30. men å andra sidan e de sveriges finaste trädgård 2006.



vattenfallet i kärleksträdgården, min skola - akademi båstad i norrviken - finare skolgård får man leta efter, ett bääää´s. käka mat=)




grisarna iden japanska trädgården .. hi hi

kom hem lagom sent igår. typ 23. jag somnade som en stock och för första gången så vaknade ja inte när han la sig i sängen. kört hela dagen. emn innan vi lämnade båstad så va han en ängel och sa inte nej till en pizza på abbes. tack.. finns ingen godare pizza. de va tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback