the rolling stones

igår spela de på ullevi...
H och han skompisar å jag satt på nilleskulle/knollenskulle/snubbenskulle/snikenskulle... något sånt. kommer aldrig ihåg va de kalla de....
mysigt.. orkade inte korka upp min vinflaska och bli askalas (de andra planerade att gå ut och jag har redan planerat festa idag och imorgon på strand och öland och jag ville ta de hyffsat lungt) så jag tog med min martini och satt å smutta på..

mysig stämning och sjukt mycket folk där uppe.
 
image303


eftersom jag inte ville sitta och klunk martini ut flaska (än så länge är jag inte alkis... även om jag ibalnd undrar) så fråga jag om de hade ngt plastglas  hemma som vi kunde ta med.
efter en stund flina ha till - som bara H kan - och tar fram denna MUGG...





grrrrrr - intärnt..
men när jag gick på gymnasiet så kunde folk jag aldrig träffat förr komma farm och kalla mig för pochahontas... grr
och folk gör de fortfarande.. hon är ju asful! fyrkantig.. inte direkten komplimang. em hon sjunger fint=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback