surfar flickorna

nu har jag och H´s syster suttit och surfat hela dagen
tjena va dagen går fort.

tror jag blrjar bli sjuk
AL som alltid är shoppingsugen har helt plötsligt börjat att itne bli de
satt enhel timme och sa att jag va värd att handla för en tusing bara för att jag knappt shoppat under hela sommaren.

plockade på mig massa på asos.com
men när jag skulle ta och betala så gick jag igenom allt och kom fram till att jag inte all sbehövde ngt..

så jag logga bara ut
va e de som e fel med mig???
 jag som älskar att shoppa!

aja.
dax att fixa sig.
john´s place  väntar

jag och H ska bjuda hans pappa
sen blir de att ta tåget till halmstad ikväll.

2 veckor utan H..
de ska la funka...


elllllllllllllllllleeeeeeer??
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback