SSS

fråga mig inte va de står för.
H´s kompisar ska simma en mil
tror de kan stå för sanslösa snubbar simmar eller ngt
kan ta reda på mer sen

vi ska iallfall till ingared idag
typ en mil utanför alingsås
kul
de regnar
men som de snälla flickvän jag är så klagar jag inte
han sa att han himla görna ville ha med mig
de va ju meningen att jag skulle jobba imorgon å kanske inte kunde följa med å han blev riktigt ledsen
men mn
nu har jag inget att skylla på
de ska simma en mil och de som inte simmar ska sitta i båtarna och dricka och ge de som simmar shottar.


de brukar inte va så speciellt friska - så de kan nog funka. om inte annat kan jag ju få skratta lite
fast känner mig så äcklig nu med mina sår..

inget badande för mig inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback